Don't know what to say.

Hejsan, mina fina vänner!
Ni är mina vänner, allihopa! Jag känner mig glad idag. Det känns som fredag, men det är onsdag. Det är nog bara för att vi har lov nu fram till tisdag. Ska bli så sköööööööööönt. Hihi, och så ska jag på bio i morgon och se Pirates Of The Caribbean. I 3D, får nog ha med mig en hink som jag kan sitta och dregla i. Hahahaha, nej då.

Jag är på superbra humör! Jag har inget att göra. Sitter och lirar lite gitarr så ja.. det är nog hur min kväll ser ut. Kanske springer iväg och handlar chips och en tidning för att roa mig lite.

Förresten, än så länge har jag fått två förslag om vad jag kan göra i bloggen! Tackar så mycket! De löd att ni ville ha fler covers (och att jag skulle kompa med gitarr. Ska bli.) och fler dagens outfits och tips när det gäller sång. Det ska jag också försöka med. Dagens outfits är ju inte så svårt, men det kanske blir lite svårt att förklara när det gäller sången. Kanske kan göra tutorials där med. Vi får väl se!

Wednesday, Wednesday, gonna get down on wednesday!

Comments
My

Jag ska se den typ på lördag eller fredag. FAN JAG KOMMER JU DÖ, JOHNNY DEPP KOMMER VARA SOM LEVANDE, PÅTAGLIG OCH JAG KOMMER INTE KUNNA TA PÅ HONOM BUHÄHÄHÄHÄHÄHHH!

2011-06-01 @ 20:13:15
URL: http://lettersinvain.blogg.se/
Evlia

ta med en hink till mej också gahaha !!

2011-06-01 @ 20:32:29
URL: http://loveangelforever.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback