Ensam hemma!

Hoho, ni skulle bara se vilka galna grejor jag håller på med när jag är ensam hemma! Helt sjukt. 

Just nu står jag vid spisen och ska koka nudlar. Jag lyssnar på musik. Beyoncé-Run The World (Girls). Jag gillar den! 
Fast jag gillar en annan sak ännu bättre; Mormor och morfars friggebod! Mamma fick ett ryck igår och ville städa där lite, så det gjorde vi. Plötsligt insåg jag vilken fantastisk fotostudio jag kunde haft där inne. Men jag vet inte om det kommer på tal. Mormor och morfar ska flytta snart till ett mindre hus, och då ska min moster och hennes man få ta över mormor och morfars hus, och om jag känner dom rätt vill dom förvara saker där och mosters man kanske kommer vilja jobba mycket där. Men det är ju tanken som räknas. Eller, nej, det passar inte så bra in här.. Men jag har ju en fantastisk vit vägg här hemma där jag kan få grymma bilder med rätt ljus osv!
Ha en fantastisk och äventyrsfylld torsdag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback