Gone To Soon, Michael.

Michael Jackson – Gone Too Soon

Idag, mina vänner, är det 2 år sedan Michael Jackson, kungen av pop, dog. Det känns otroligt. 2 år! Känns som igår. Alla sörjer vi honom på något vis. Jag har inte insett att han faktiskt lämnat oss. Det känns.. väldigt tomt utan en person med så mycket kärlek här i världen. Självklart är alla fyllda med kärlek, men han var något alldeles extra. Ett mirakel. Han har upplevt vissa saker som inte riktigt alla andra har.
Jag sörjer honom, och kommer alltid att göra det. Men jag gråter inte. Varför gråta nu när jag vet att han antagligen har det bättre i himmel paradiset, i Guds händer? Han skulle aldrig kunna bli lycklig här på jorden. Världen är för grym för det. Och det skulle vara näst intill omöjligt att ge någon tillbaka deras barndom. Men han gjorde ett bra försök genom Neverland. Tyvärr lyckades det väl inte fullt igenom.

Michael Joseph Jackson.. Du förändrade världen. Och vi behöver någon som dig, det vet Gud också. Men han såg att vi inte skulle inse det innan det var för sent. Så han tog dig. Du gör bättre nytta där uppe. Folk lyssnar nog på dig där. Men jag kommer iallafall sprida vidare både mitt eget  budsakp, och ditt. Jag kommer sprida vidare din historia in i framtiden, och din musik. För legender dör aldrig. Aldrig någonsin. Och din musik lever vidare här på jorden, även om du inte kan förmedla budskapen längre. Det gjorde du så bra när du fanns här, men när ingen lyssnade.


I love you with every single bit of my heart. Rest In Piece. I won't let the world disturb you.
29/8-1958-25/6-2009.


Comments
Toffie

R.I.P indeed!



För att vara ärlig så gav jag inte M.J så mycket uppmärksamhet när han levde, klart jag gillade hans låtar och sådär, men jag skulle inte kalla mig själv ett fan direkt. Men när han dog så började jag lyssna mer och mer på låtarna och då förstår man verkligen vad man har missat. Usch, han borde inte ha dött så tidigt..

<3

2011-06-26 @ 19:42:19
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/
Anonym

fint!

2011-07-14 @ 14:37:31
URL: http://ellacornelia.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback