Har du en dagbok?

Hejsan, mina vänner!
Nu mår jag lite bättre än förut. Det är bara känslorna som flödar på nu. Drömde om Erik Grönwall, och även om det var en knasig dröm så var det underbart att få drömma om honom. Har aldrig riktigt haft en ''lång'' dröm om honom, utan bara korta.

Iallafall. I förregår drog jag fram mina gamla dagböcker. Har den på bilden nedan, och även en likadan i svart med Witch, haha. Det är rätt härligt med dagböcker, faktiskt. Tycker inte ni det? Jag skriver inte så mycket nu, men skrev i den då i förregår. Det är spännande att läsa igenom det man skrev i typ.. 5-6an? 6an och 7an var ju de svåraste tiderna jag haft i mitt liv, och jag skrev lite då. Det känns helt.. konstigt att läsa igenom alla känslor jag fick ut då. Har en sida där jag bara har kladdat med en blyertspenna och fick ut en massa ilska. Man får en massa flashbacks.

Har ni någon/har haft någon dagbok? Sedan om det är en Barbie, Nalle Puh eller vad det nu kan vara för något för tema, spelar ingen roll. Nalle Puh växer man aldrig ifrån, ändå. Det är ju också en känsla. Nu har man växt upp och ska snart ut i den stora världen. Det är nästan så att man vill bli liten igen och titta på Nalle Puh hela dagarna. Haha.


Comments
Moa

jag har haft dagbok sen 1an - 7an sen slutade jag :(

men ska nog bärja skriva igen :D

fick ju sånt från BUP att ist för cutta så skriva ner allt ist :D

2011-06-18 @ 12:21:56
URL: http://baratriangel.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback