Hos Evlina.

Hejsan!
Sitter fortfarande hemma hos Evlina. Har inga husnycklar till pappa så jag får vänta tills någon kommer hem. Alla är iväg, typ. Och jobbar. Det är nog det tråkigaste med sommaren när föräldrarna jobbar. Man blir typ plötsligt tom på idéer om vad man kan göra. Men som tur är så har man sina kompisar!:D

Jag och Evlina lånade Natalies Sims 3 spel igår, så vi har suttit och spelat det och flummat runder. Ska dock lämna tillbaka det idag igen, så vi har bara hunnit göra en familj. Men det gör inget, hade en rätt cool design på huset, haha. Det bästa huset jag gjort faktiskt. Tror jag iallafall.

Men vi hörs mer senare! Hejdå.

Comments
Lelli

SV: För ett år sen började jag drömma om att flytta till Los Angeles, men för varje dag som gått har jag bara velat det mer och mer. :)

Jag skulle vilja jobba som fotograf men jag fattar inte hur jag ska komma in i USA. Visst, man kan vara med i Green Card lotteriet men det är ju inte säkert att man vinner ett då.

Och om man inte skulle få det skulle man ju kunna få ett arbetsvisum men jag vet inte om man kan få det med att vara fotograf.

Jag hade tänkt att flytta till USA då jag är 21 år (då man är myndig i USA) men jag orkar för fan inte vänta så jag tänker dra iväg direkt efter yrkesskolan, då jag har fyllt 18.

När skulle du vilja flytta? :)

2011-06-21 @ 15:28:55
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback