IKEA+Shopping.

Tjenixen!
Har inte varit hemma på typ hela dagen. Var först på Ikea, sedan stack jag inom Väla för att handla en gul skjorta (se bild) som jag ska använda på bl.a Sweden Rock på lördag! Sedan åkte vi hem, stannade till på Coop för att handla mat och sånt allmänt tråkigt ;) Sen har jag bara suttit här och inte orkat göra något. Fotade dock precis skjortan och redigerade bilderna från igår. Dom får ni dock se senare!

Imorgon ska jag till tandläkaren.. Hoppas inte jag behöver ha den kvar länge nu! Jag vet ju att jag inte kommer ta av den imorgon.. Men jag tror inte det är så mycket som ska fixas nu. Vi lär ju se!

Gina Tricot, 199:-


Förresten, har ni firat Sveriges Nationaldag Idag?:D

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback