Mini shopping.

Jag och mamma var ute på Center Syd idag. Skulle ju egentligen shoppa kläder, men det blev bara smycken! Glömde ett utav mina presentkort hemma, så jag ska dit och handla kläder sen. Och sen fyller man ju år om 22 dagar och då brukar jag få mycket pengar och presentkort! 

Detta är iallafall vad jag handlade. Kommer förresten inte orka med photoshooten idag.. Får se om jag har tid och ork imorgon. Ååh, jag har lust att pyssla just nu, men jag vet inte vad.. Kan se om jag kan dra ut några gamla plagg ur garderoben och hitta på något fiffigt. Några tips?

Klockan köpte jag på Glitter för 149;- (vilket kap! De brukar ju kosta ca 400 kronor annars..), pianoarmbandet på Glitter för 30;- och örhängena på Gina Tricot för 75;-, de brukade kosta 149;-! De har massa rea där inne nu, på både kläder och smycken, så gå dit och fynda! Halva priset på smycken.




Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback