No more school.

Äntligen har jag klarat det.
Det har gått nio år sedan jag började grundskolan. Och nu är jag klar. Det är helt ofattbart. Det har gått så fort. Sju av dessa nio åren har varit de värsta i mitt liv, men även de bästa. Mycket hemska upplevelser, men även många underbara. Särskilt när The Ark och Tokio Hotel betydde allt för mig. Men det var inte bara tack vare dem som jag blivit den jag är idag. Men jag nämner inte några namn. Jag har försökt lägga det bakom mig, även om det kommer vara en rädsla jag kommer leva med i hela mitt liv. Jag är ändå tacksam, på något vis. Jag klarar mig själv. Jag är oberoende och självständig. Precis som man ska vara om man har de drömmarna jag har. Tror jag, iallafall.
Iallafall, nu är det sommarlov! Så j*kla skönt. Dock känns det inte som sommarlov. Det kommer inte kännas som sommarlov förrens i juli, tror jag. Men när jag lyssnar på Eric Saade's nya singel så känns det som sommar, så det är bra. Har ni hört den? Länk till Spotify; Eric Saade – Hearts In The Air

Idag har jag bara gått igenom alla grejor jag har haft med mig hem från skolan. Jag blev väldigt överraskad när jag såg mina betyg! Det hade jag inte räknat med. 2 MVG, 2 VG och resten G. MVG i musik & bild, VG i engelska och svenska, och resten G. Jag är jättenöjd!

Och jag måste berätta att min lilla ''skada'' från Sweden Rock ser väldigt konstig ut. Har ett pyttelitet sår där den värsta smällen kom på höftbenet (då när jag skulle fånga plektrum från The Hooters..) och på höger sida om ''såret'' är det lite lila aktigt, och på andra sidan är det helt gult. Äckligt. Men så är det. Det är minne det med.

Ha nu en riktigt skön sommar! Senare idag ska jag ut till mormor och morfar.

Comments
Anonym

wow, grattis! Två MVG:n.

Men vilken skola ska du gå på nu, då?

2011-06-15 @ 17:16:46

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback