Outfit of the day.

Har blivit riktigt duktig på det här med outfits!

Annars har det bara varit en lugn dag idag. Blev gråt denna söndagen med. Åh, det blir ofta gråt på Söndagar. Jag vill inte prata om varför. Jag blev sårad helt enkelt, precis som varje människa kan bli.
Men vår allas käre lille Erik gjorde mig glad igen. Nog omedvetet, men det var kul. På facebook. I love facebook, typ.
Lägg gärna till mig där!
Iallafall. Har tagit bilder också idag. Lägger ut dom senare i veckan. Ikväll kanske jag ska träffa Evlina.

Glasögon; Glitter förra året för 99:- kanske?
Blus; från kusin.
Byxor; Gina Tricot, 199:- kanske. De har skinn detaljer också, men de syns inte på bilden. De finns även i blåa, med brunt skinn.

Klocka; Glitter 149:-

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback