Photoshoot.

Nu blev det lite krångligt här.. Hur ska vi börja?

Äh. Ska hoppa in i duschen och senare ska jag göra en photoshoot, tänke jag mig! Ville egentligen göra den igår, men jag hann inte eftersom jag skulle ut med mamma och handla mat.. Och jag vägrar gå sådär sminkad i affären. Väl i affären så såg jag ett par lösnaglar med musiknoter på, de var ganska häftiga! Så första dagen i gymnasiet ska jag ha dom, är inte det lite coolt? Ska köpa dom så fort jag får mina pengar! Och ååh, såg också världens finaste cykel! Den var typ lite.. ''retro'' vill jag kalla det. Såg ut som en lite äldre cykel man hade på 70-90 talet? Vad vet jag. Den var iallafall röd, och hade världens fetaste klocka. Den står nu först på min önskelista tillsammans med ett munspel! (Fyller ju år snart!!! Mindre än en månad :D) Det skulle man kunna spara mycket pengar på. Till exempel cykla in till Landskrona varje gång man ska in där i sommar istället för att slösa pengar på ett busskort. I skåne har de tagit bort kontater på bussar så det är verkligen jättekrångligt.. Man kan i och för sig betala med sms, men det finns de som har spärrade telefoner, som inte kan skicka till betalningstjänster. Och så kan man betala med sitt bankkort, men det är kanske lite jobbigt att hålla koll på hur mycket pengar man har kvar där. Och så finns ju jojo korten. Tänk på dom som sällan åker buss men skulle vara tvugna att åka buss någon gång, av någon anledning? Nej, jag förstår inte hur skånetrafiken tänkte där...

Iallafall. Nu ska jag inte bli sittandes här. Nu ska jag gå och duscha! Ciao!

Inspirationen till photoshooten...

Comments
Linnea

Svar: Det är inget fel på din näsa, och du har jätte fina ögon och långt hår :) Och vem vill inte ha långt hår nu för tiden? Och var glad över att du är smal, det är lättare att fetta till sig än att gå ner i vikt :)



jadå du får gärna lägga ut det, skulle bara uppskatta om det spreds vidare :)

2011-06-17 @ 14:33:44
URL: http://ilivemylifeblack.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback