Svar på fråga.

Anonymus Nymus Mus :D om Dagens.:
ääälskar skorna!!!! var har du köpt dem? jag hade dock aldrig kunnat gå i sådana skor. hade bara snubblat hela tiden.. :)

Svar: De hade jag köpt på Nelly.com. Köpte de där i vintras, de var på rea för 129 kronor. Nja, de är lite svåra att gå i utomhus, men superenkelt inne! Tror inte de finns kvar i färgen vit, men har för mig att de finns i grå eller mörkbrunt. Annars kan du kolla på blocket/tradera!(:
Jag har bara solat heeeeeela dagen idag. Har solat in ett Tokio Hotel märke på magen. De hade en liten ''comeback'' nu ju. De har varit instängd i studion och sånt några månader, och kommer inte komma tillbaka ut förrens deras nya platta släpps i typ.. November? Så, jag blev jättelycklig utav att se dom uppträda på en gala i Ryssland igår. 

Vad har ni gjort idag, i det fina vädret?

Comments
Mimmi

SNYYYYGGGGGGT!!!! :D

2011-06-10 @ 15:06:45
URL: http://heymimii.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback