Sweden Rock Festival 2011.

Ooooooch jag lever!
Var bara föööör trött för att skriva igår. Och nu har jag varit hemma ett tag, men jag har redigerat de flesta bilderna som jag tänkte dela med mig av!

Det var helt sjuuukt! Kom till festivalen runt 12.00 och såg Raubtier. Inte så mycket i min smak, men de var helt okej. Sedan gick vi runt lite, och sedan såg vi The Hooters, som är jäkligt bra! Ni MÅSTE lyssna på dom på Spotify! Kan lätt rekommendera 500 Miles och Satellite. Anyway, fick nästan ett plektrum när de hade gått av scenen. Vakten kastade ut alla plektrumen och jag trampade på ett med foten för att markera att jag hade fångat det, men så kom det en j*vla idiot och puttade bort mig på höftbenet. Han sprang snabbare än en galopperande häst! Har väldigt ont där, har till och med ett litet blåmärke (jag har svårt att få blåmärken, remember?). Sen åt vi. Sedan såg vi Kansas, men efter ca två låtar stack jag till Rock Klassiker tältet och såg Nicke Borg. Sedan gick jag vidare där ifrån till Festival Stage för att vänta på Ozzy, men Black Label Society skulle spela först. Kom ju rätt långt fram, men under konserten skickades jag runder som en fjäderlätt boll. Men i slutändan hamnade jag längst fram, och där stod jag under hela Ozzy konserten. Den var sjuk! Haha, han sprutade skum på oss! Det var grymt. Han spelade dock bara tre utav de låtarna jag ville höra, men var spelar det för roll egentligen. Jag har skådat en legend! Jag är så lycklig. Förstår ni? Jag måste dit nästa år igen. Undrar vilka som kommer!
Hoppas ni haft en underbar lördag precis som jag! Här kommer bilder!
Black Label Society;


Nicke Borg;




Raubtier;

Kansas;

The Hooters;










Och Prince Of Darkness-Ozzy Osbourne!!!;















Och sist, men inte minst. Skaparen utav Sweden Rock Festival. Festivalen firade nämligen 20 år i år, så han var där för att fira, och där var fina fyrverkerier.


Comments
Boman

Schyssta bilder! Var där endast under torsdagen, tyvärr. Annat viktigt höll oss borta resten av dagarna. Bra konserter då också fast jag skippade kameran.

2011-06-14 @ 09:47:57
URL: http://bomanskassar.wordpress.com/
My

Sv: JA NEJ SÅ KAN VI INTE HA DET! Vilka kommer på LA-K iår? :)

2011-06-14 @ 19:22:11
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback