Tosselilla imorgon!

Hejsan!
Puuh, steg precis innanför dörren, faktiskt. Bokstavligt, hihi. Många fina ord man kan använda, eller hur?
Okej, innan jag börjar babbla på så ska jag berätta om skoldagen.
Hade inget att göra, för det mesta. Är helt onödigt i skolan nu, har ju lämnat in alla böcker, ändå har vi lektioner? Det blir ju bara att sitta av tiden vilket är drygt. Iallafall så hade jag att göra i svenskan. Skulle redovisa vårt sista svenska arbete i svenska för årskurs 9. Att redovisa om en författare. Jag har valt att skriva om Andreas Carlsson och hans bok Dandy, och för er som inte läst den; läs den! Särskilt ni som gillar musik. Läste ut min i november (samma månad som den släpptes, alltså är det ingen lång bok ;p) och har den signad och allt! Stolt jag är.

Fick ju förresten reda på att han skulle till Sweden Rock Festivalen. Har bara fått bekräftat dock att han ska vara där på torsdagen med sina vänner i Whitesnake, men jag vet inte om han är där på lördagen.. Hoppas det!


Brb, dregla..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback