Trassel.

Hejsan! Nu är nattinlägget raderat. Kände visst ändå för att skriva ett inlägg innan jag stack iväg.

Inatt startade jag en film. Ville helst se Be Cool eller Trassel, och pappa hade Trassel här på sin dator, så jag packade upp den och startade den! Man kan ju påstå att mina förväntningar på filmen var otroligt låga. Jag är lite så... osäker när det gäller nya Disney filmer. Men denna var riktigt bra! Den var faktiskt jätterolig! Och sorlig ett tag i slutet, men det hör ju till filmer.. En sak är nog ganska säker; hade inte Måns Zelmerlöw och Molly Sandén haft rösterna skulle den inte bli lika rolig. De två är säkert de två bästa filmdubbarna vi har! Eller, heter det ens filmdubbare? Haha. What ever. De har Sveriges bästa röster till tecknade filmer. (:

Nu ska jag.. Nej, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Kanske tyda nattens drömmar som jag alltid brukar? Haha, nejdå, skojade bara.

Vi hörs!
Sitter fortfarande vid pappas dator så jag har inga bilder här.. Ni kan få en bild på mitt Sims hus jag byggde igår. Jag överträffade mig själv.
Och nej, det är inte bara den gubben som bor där. Resten utav familjen hade bara inte kommit än, haha.

Comments
Moa

sv : haha jag ska fixa en bättre design sen! men är inte hemma :p så detta var bara en tillfällig hah :D

2011-06-22 @ 23:35:47
URL: http://baratriangel.blogg.se/
My

TANGLED (!!<- tio gånger bättre på engelska!) ÄR UUUUNDERBAR! Sover till den om nätterna när jag inte orkar öppna OC hahaha. Supersöt och apkul! En av mina Disney-favoriter, helt klart!



SÅ FINT DITT HUS BLEV! Kan man få se mer..? ^^



Sv: Nej, en ny kompaktkamera faktiskt! Hade inga typ 15.000kr att lägga på Sony Vegas haha! Nej, jag vet inte om det kostar riktigt så mycket men det var inte det jag kom hem med i alla fall, utan ny konsertkamera till dessa ÄLSKADE tillfällen när system är förbjudet! ♥

2011-06-24 @ 12:20:56
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback