Vad ska jag göra nu, då?

Anonym om No more school.:
wow, grattis! Två MVG:n. 
Men vilken skola ska du gå på nu, då?
Svar: Hej, Anonym! Tackar tackar! Blev faktiskt förvånad över att jag fick MVG i bild. Men jag är ju såklart tacksam! Jag vet inte vart jag kommer in såklart, men får reda på det om någon vecka. Får reda på det första veckan i juli, så snart vet jag! Dock så har Mega Musik i Helsingborg varit mitt förstahandsval, och där kom jag även in preliminärt, men det betyder ju egentligen ingenting. Är väldigt nervös, går och tänker mycket på det. Hoppas jag kommer in, det var väldigt mysigt där när jag var där på infodag!
Nytagen bild! Sitter och myser framför TV och dator med naturchips med gräddfil-smak. Mums! Bilden är redigerad direkt i telefonen med gratisappen Instagram!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback