Boring.

Jag vet inte vad det är med mig just nu. Jag känner mig så uttråkad. Det känns som om inget roligt kommer hända nu på ett tag. Inget att längta efter riktigt än. Självklart finns det alltid något att längta till och i detta tillfället så är det Ozzy Osbourne i juni. Men det är för lång tid kvar för att länkta efter det. Det känns bara som att livet börjar rinna ut lite i sanden. Jag är ju inte så gammal, och har hela livet framför mig, men jag är en sån som gillar att planera. Och man kan inte planera sin framtid. Och det är den jag mest tänker på. Det är så typiskt.

För att.. 'stressa' av, av någon anledning som jag inte vet, så har jag kollat på film, igen. Ben Stiller. Meet The Fockers. Otroligt bra film, förresten. Jag är så himla starstruck i Ben Stiller just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Seriöst.

Jag känner mig tråkig också. Ni verkar inte gilla det jag skriver längre. Jag trodde jag skulle få, iallafall några, kommentarer på alkohol-inlägget. Eller kanske någon som känner samma sak med The Ark? Inte vet jag. Eller så är ni för upptagna för att läsa min blogg, eller kommentera. Haha, visst är det så? Det förstår jag ju såklart, våren har ju kommit! Iallafall i Skåne.. Det är så härligt väder ute nu, då kanske man hellre vill spendera dagen utomhus! Det skulle jag också gjort, om jag inte glömt min kameraladdare hemma hos mamma.. Men jag kan ju tömma pappas och ta deras istället! Something I should think about..

Hoppas iallafall att ni mår bra och haft en bra dag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback