En avslapnande helg.

Tjenixen!
Har varit dålig uppdatering i helgen, men jag har inte känt för att skriva något.. Dessutom har jag inte haft något att skriva om. Jag skrev ju en text om The Ark igår ju, och det är det ända som varit i mitt huvud nu, på sista tiden. Jag har insett att de verkligen ska sluta spela. Det är hemskt. Nog pratat om det.

Igår var det Earth Hour, hur många utav er släkte? Jag släkte självklart nästan hela huset. Bara min mamma som envisades med att ha tvn igång, haha! Jag hade iallafall min släkt, satt med tända stearinljus, skrev lite, och lyssnade på musik. Om ni inte lyssnat på Michael Jacksons Man In The Mirror under earth hour, så råder jag er att göra det nästa år! Vilken känsla, alltså!

Idag har jag varit på Nova Lund och Center Syd. Plockade på mig lite grejor. Två tröjor, ett par skinn-leggins, en bok och en sånhär.. Men Expert sak som ska få bort mörka ringar och påsar under ögonen. Någon roll-on sak. Ja, bild nedan som ni kan se.
I helgen har vi också hunnit bli klara med våra rum hemma hos mamma! Nu ska bara hantagen till min garderob upp, och sedan är vi klara, och då börjar det roliga! Nämligen; möblering och shopping! Jag ska ha massa kuddar, helst USA-inspirerade (hittade en väldigt bra affär på Nova som hade massa såna saker!) och självklart ska jag köpa min Amerika kista! Det är som ett bord, men det är även en kista. Målad i den Amerikanska flaggan. Såg idag att den fanns kvar i en affär här i Landskrona, och då sken jag upp som en sol!

Nu ska jag inte vara för ivrig och skriva om varenda liten detalj om idag, så här kommer bilder på det jag handlade (förutom boken, som var en Rolling Stones bok)




Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback