Eric Saade.

Jag måste få börja inlägget med ett grattis till Eric Saade som förtjänade vinsten igår!
Dock hade jag hellre sett Danny vinna igår, men jag gillar ju Eric's låt också. Jag höll ju på rätt så många igår, haha..

Jag hade det trevligt, iallafall. Direkt efter Melodifestivalen så blev jag och Evlina körda till Sofie. Där hade vi det trevligt. Körde först ''jag har aldrig...'' och sedan pratade vi om läskiga saker så som ''Anden i Glaset'' och ''Svarta Madame'' och sånt. Mysigt värre!

Och idag har jag sovit läääänge, vilket betyder frukost på sängen! Hihi, min mamma är bäst! Sedan har jag bara studsat runder här hemma i lägenheten med min kamera medans mamma och min bror håller på att fixa till tapeterna på hans rum. Ska bli spännande och se hur det blir sen på hans rum, när de är klara. Och då kommer förhoppningsvis min kamerasladd fram!

Have a good day!

Comments
Linafoto

Svar: Har ingen aning om vad rosett tröjan kommer ifrån. Har lånat den av min syster :)

2011-03-13 @ 16:34:30
URL: http://linafoto.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback