It feels bad in a good way.

Hej. Jag sitter här framför datorskärmen, som vanligt, och har just sett en film. Greenberg. Det var nog den konstigaste filmen jag sett. Spännande och så, men ett konstigt slut. Hm..
Det känns bra att bara ta det lugnt hemma och kolla på film. Få i sig lite chips, lite ostbågar och lite nutella. Och ett glas cola. Känner mig väldigt.. otränad. Måste börja lite med det igen känner jag. Iallafall snart. Man vill ju se så bra ut som möjligt nu till sommaren. Men som sagt, det känns bra. Jag tror jag har hittat mig själv. För jag mår bra. Känner mig lite ensam, Evlina är sjuk så hon har inte varit i skolan på hela veckan. Umgås ju med Sofie och ibland glider vi runt med de andra tjejerna i hennes klass. De är riktigt snälla. Ingen kommenterar bloggen, för att alla är nog upptagna eller bara lata. Jag känner mig ensam, men på ett bra sätt. Ibland trivs jag riktigt att vara ensam, självständig. Men jag är så otroligt glad för alla mina vänner. Det är ju inte så att jag vill vara helt ensam. För då skulle jag aldrig klara mig. Men ibland känns det bra att bara vara för sig själv en liten stund.

Jag spelade in She's Out Of My Life-Michael Jackson idag i skolan. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det lät nästan som om jag hade en potatis i halsen. Jag var nervös- jag blir alltid det när jag är i musiksalen. I don't know why. Jag tror jag förväntar för mycket av mig själv. Jag har svårt att få ur mig det jag verkligen kan, det jag gör hemma. För att jag är nervös, och för att när jag är i musiksalen så har jag inte tid att träna upp eller något. Så, med en ouppsjungen röst, spelade jag in en cover på den. Kommer inte lägga ut den. Kanske gör en bättre version på den här hemma när vi får musikprogrammet så vi kan spela in. Good deal, huh? Thought so too.

Nu ska jag strax dra iväg med pappa och Jessica på lite ärenden. Dels ska jag lämna av lite skolböcker hos Evlina, som hon bad om. Snäll jag är.

Comments
moa

Juuuusseefaaaaaaaaaaaaain :D

psst, kolla min nya blogg :3

2011-03-30 @ 22:49:12
URL: http://baratriangel.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback