Kanske gör en liten cover snart!

Sjöng i duschen idag, och insåg hur kul det är att leka med tonerna i vissa låtar-och kom fram till att det lät helt okej! Så, nästa vecka kanske jag gör en liten acapella cover på en låt för er! Men bara kanske ;) Om ni vill, förstås!

Annars har jag varit i Hyllinge och ''storhandlat'' med pappa och Jessica. Gick ju nästan vilse där inne, det är verkligen jättestort! Och under tiden laddade jag ner lite filmer. Oceans, Greenberg och sen ett klipp från när Ben Stiller gästade David Lettermans show. Har nyss kollat på den, Ben är otrolig!

Imorgon, om det är fint väder, kanske jag tar med mig kameran ut och fotar lite! Men bara om Gud vill och vädret tillåter, som man brukar säga..

Delar med mig av en av mina favoriter från Jeff Dunham!


Peanut hair blooper. Kan ni hålla er för skratt? I'M DYING EVERY TIME!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback