Keeping your head up to the sky.

Keeping your mind up, stay alive.
Rubriken och första raden i inlägget är ett citat taget ur Michael Jackson's ena låt från hans senaste skiva.
Annars har jag och mamma varit och handlat idag. ''Veckohandlat''. Hehe. Sedan tog jag upp keyboardet en stund, och spelade lite. Det går framåt, kan jag säga. 

Ikväll är det final i Melodifestivalen. Jag drömde om det inatt! Jag drömde att jag fick vara backstage med Danny, och vi var typ vänner. Och Linda Bengtzing vann? Hennes låt tycker jag är helt okej, man blir glad av att det är en upptempo låt, men jag tycker ju dock inte den ska vinna. 

Och efter Melodifestivalen ska jag och Evlina till Sofie! Hon ska ha en liten fest för hon fyllde 16 år i tisdags. Det kommer bli naaajs. 

Nu ska jag nog titta på Terror on Elmstreet 3, och på baksidan av filmen hittade jag en rolig text;
One, two, Freddy's coming for you...
Three four, better lock your door...
Five, six, grab your crucifix...
Seven, eight, gonna stay up late...
Nine, ten, never sleep again...


Men sålänge kan jag ge er en cambild på hur jag såg ut i håret igår när vi skulle ut och äta!

Hittade en gammal fjäder-klämma. Den gick dock isönder så jag klippte av bandet och gjorde den kortare så jag kunde pyssla ihop ett nice litet örhänge!

Comments
My ^_

Jag håller mina små tummar på the Moniker ikväll :'D



Sv1: THANK U. Och jag lovar att kläderna är snyggare på (haha). Älskar jeansen. Cheap Monday sitter så JÄKLA snyggt!!



Sv2: HAHA, ajdå!! Det får vi verkligen hoppas :'D

2011-03-12 @ 16:19:10
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
johan

sv: hon tackar :D



hon började nästan gråta när hon såg att jag skrivit om henne :)

2011-03-12 @ 17:48:20
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback