My thoughts and prayers to the people in Japan.

Måste bara få ur mig; All my prayers and thoughts goes to the people in Japan. To all the people who lost friends and families in the earthquake and tsunami. I really hope the worst is over. We need to make that change.

Annars har min dag varit bra, som tur är. Dock så hade vi ingen musik idag.. Så, jag och Evlina fick spela kort istället, vilket också är helt okej. När jag kom hem väntade mormor och morfar i våran soffa för min mamma fyller ju år idag (grattis!♥) så vi tog en liten fika. Nu har dom stuckit, och jag ska strax byta om för vi ska ju äta på Basilika! Ska bli spännande, som sagt har jag bara hört positiv kritik angående den restaurangen..

Imorgon, då ska jag ha kul. Ska se Melodifestivals finalen, och efter det blir det fest hemma hos Sofie som fyllde år i torsdags. Jag röstar på rätt många i Melodifestivalen. Jag har en fråga åt er, som jag önskar ni kunde svara på! Vem hejar ni på?

Ni får ha en fin kväll! Bjuder på någon bild från igår med Evlina.



Bjuder på fler sen!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback