No blogging today.

Hejsan!
Jag har försovit mig till skolan idag, vaknade när klockan var tio i.. No way I could make it there. Men jag ska faktiskt rusa dit såfort jag meddelat detta; det blir inte så mycket bloggning idag. Har rätt mycket so arbete som måste bli klart tills imorgon, och det kan ta sin tid.. Kanske hinner skriva några rader ikväll, dock.

Hoppas ni får en mysig dag!


Bjuds på en gammal bild på en väldigt finis. På Lördag är det ett år sedan jag såg Tokio Hotel live. Tänka sig..

Comments
My ^__

Sv: I LOVE IT!!! Kunde inte ens åka till Göteborg utan den idag, haha.



Tack!! Puss

2011-03-03 @ 11:52:01
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Toffie

sv: Haha, det är visserligen sant men vissa människor gillar inte när man lägge sig i när man inte känner varandra sådär jättebra! (:



Jag har i så fall lite mer erfarenhet av tomheten, för jag har haft den sedan jag var ungefär tio, men det är mycket bättre nu. (: Så det kommer att släppa, det lovar jag! Men det kanske kan ta ett tag, antar att det är individuellt. Kanske är någonting som trycker dig eller gör dig stressad? Vad vet jag!

Kan bara säga att jag hoppas att det släpper så fort som möjligt! Kram!

2011-03-03 @ 17:44:10
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback