Restaurang Basilika.

Imorgon är det min underbara mammas födelsedag. Det ska firas genom att vi ska äta på en restaurang här i Landskrona som heter Basilika. Jag har aldrig ätit där, men jag har hört att den är omtyckt av många. Så, det ska bli spännande.
Evlina åkte hem tio över åtta ungefär. Vi hade det mycket trevligt, tog en massa knasiga cam-bilder. Dom bjuder jag på imorgon, eftersom jag inte orkar lägga in alla här nu. Har strax över 40 stycken. Hehe.. Oops! Men jag kan bjuda en på mig själv som jag också tog idag!
Förresten.. Jag har tänkt den senaste tiden.. Jag har haft ett träningssug. Jag vill träna. Jag vill svettas, bygga upp lite muskler. Få bättre kondition. Och nu såg jag nyss den nya videon till Michael Jackson's Hollywood Tonight, och jag har verkligen fått danssuget tillbaka också! Dock kostar det så mycket.. Och jag vet inte vad jag vill dansa. För jag är verkligen inte alls så bra på att komma ihåg koreografi. Kan ju alltid dansa hemma, till klipp på youtube, typ. Eller bygga upp något eget bara. Jag gillar ju att röra mig spontant till musik. Har ni några tips?

Comments
Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 09:57:42
URL: http://lixy.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback