SÄNKT ÅLDERSGRÄNS I IDOL!!!!!!!!

Jag kan inte fatta det!!! De har sänkt åldersgränsen till 15 år!!! (senast fylld den 1 april).
Jag tycker det är otroligt kul, men jag är i chocktillstånd och har panik. Idol har varit en dröm sedan det startade 2004, och jag vet inte om jag ska söka.. Har ju hört att det är sista säsongen osv. Men jag vet inte hur långt min röst skulle hålla. Personligen tycker jag om min röst, men jag tror inte att den är något som skulle klara sig i sådana här sammanhang.

Men jag ska nog försöka.. Kan inte lova något.. Behöver hitta en låt som är perfekt för min röst först.. Jag vet att ni inte vet hur jag låter, men ni kanske kan komma med några låtförslag? De ska inte vara för svåra, men inte för lätta heller! Tack så sjukt mycket till alla er som kommer med förslag!


Comments
Johanna

"I Don't Love You" med My Chemical Romance :)

2011-03-17 @ 21:55:25
Neliiizh

Du ska söka! :o

2011-03-22 @ 09:15:28
URL: http://itsneliiizhbytheway.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback