Spontan shopping-runda.

Fast om jag vill kalla det ''runda'' vet jag inte.. Är helt pank just nu (förutom de små enkronorna i fickan och tjugolappen i plånboken..), har bara ett presentkort på 500 kronor att använda. 500 är rätt mycket, och det är jag glad för att jag sparat. Men det är ju bara i en affär i hela Center Syd, men jag är glad för det lilla. Vet dock inte om jag kommer hitta något.. Är ju som sagt i stort behov av skinnbyxor/leggins, och vet att dom har precis haft det i den affären mitt presentkort gäller i, men sedan tog dom bort dom..

Vi får hoppas på det bästa! Spontant är ju ändå spontat.

Nu måste jag dra, Evlina ringer snart och säger att jag ska komma till bussen.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback