Studiedag!

Yes, that's like music to my ears.. haha, nejdå. Men det är otroligt härligt. 
Evlina ringde nyss och berättade att hon kunde åka till Helsingborg, så det är nog det som händer idag, som jag sa igår. Så, det ska bli kul! Dock måste jag byta om nu.. Men det är inte så jobbigt. Men vi åker inte förrens om någon timme tror jag..

Annars hade jag ju tänkt kolla på film. Bra där att Evlina räddade mig från det egentligen, har ingen aning om vilken jag ska titta på.. Är så sjukt sugen på Little Fockers, men ändå.. Den kan vänta tills ikväll, då har man något att se fram emot när man kommer hem. Nu sitter jag och babblar så onödigt mycket igen. Varför? Only God knows...

Men ni får ha en fin dag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback