The work is done!

Äntligen är mitt rum klart! Jag tycker det blev supersnyggt, och jag trivs verkligen! Och jag har inte ens fått in några möbler än! Jag kommer hädanefter sitta i mitt rum 24/7. Haha. Känns jättemysigt att gå in och bländas av vita tapeter som ser lite grå/blåa ut för att fondväggarna tar upp färgen lite. Och när man ställer sig mitt emot ''gattet'' och ser den andra tapeten, alltså fondväggen, då.. då dör jag lite inombords. Så mysigt! Känns lite mer som en discohörna än myshörna..

Ikväll ska mammas kompis komma hit för att sätta upp det sista; dvs. handtagen till garderoberna! Sedan är det bara att börja flytta tillbaka mina möbler! Dock kommer det inte vara klart riktigt än eftersom vi inte kan åka och köpa mitt bord/kista ännu, för nu ska ju min bror ''bo'' inne hos mig för nu ska vi tapetsera om på hans rum! Undrar dock om alla hans saker får plats på mitt rum.. Och framförallt, hoppas att mitt bord/kista finns kvar i affären!!

Ha en bra dag.



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback