Weekend.

Åhåhåhåh, det är så härligt med fredag!
Det är typ den bästa och kortaste dagen i skolan. Bra tvprogram på tv. Och just idag ska jag se The Ark Live från Växsjö på webben. Klockan 21.00 på Klubbland.se, för er som också vill se! Det är lördag imorgon, vilket betyder att jag kan sova lite längre än vanligt. Jag ville egentligen till Nova i Lund imorgon, men jag tror inte vi ''hinner'' det, för jag tror att mamma och min bror ska fixa på hans rum.. 

Iallafall, är hemma från skolan nu! Matteprovet gick bra till slut, blev godkänd. Tyskan var också rätt lugn. So förhöret gick nog relativt bra, hoppas jag. Musiken var bäst. Som alltid. Lärde Evlina spela ytterligare lite på gitarren, och spelade lite med läraren. Förhoppningsvis kan jag få ett mvg. På syslöjden jobbade jag också på bra. Efter skolan stack jag till stan med Evlina. Hon skulle handla ett armband, men hittade inget snyggt, och det hon tänkte handla var slut. Vi såg en kille på stan som liknade Erik Grönwall jättemycket! Eller iallafall på lite avstånd.. Och jag undrade varför jag aldrig hade sett honom förut, haha.

Igår började jag på en så kallad ''fanfic''. Som ni kan höra på namnet så är det typ.. historier man hittar på om sina idoler. Jag läste nämligen igenom gamla fanfic's jag hade skrivit, typ 2009. De var så gulliga! Så, jag bestämde mig för att göra nya. Och jag håller på med del 3 nu.. 

Ha en härlig fredag!


Comments
My

OH MY GOOOOOOD SNÄLLA SIG ATT DU KOMMER POSTA NÅGONSTANS ELLER GÖRA NÅGOT SÅ JAG KAN FÅ LÄSA? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA?? :''''D



(du kan bli medlem på thetokiohotel.forum24.se om du skriver om TH, och sedan lägga upp det där så får du ännu mer feedback! reklamreklam)

2011-03-25 @ 16:38:00
URL: http://fantasyfeathers.webblogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback