Went home from school.

Som rubriken lyder så gick jag hem från skolan idag. Gick hem vid tio ungefär, hade så ont i magen och det har jag fortfarande. Väntade hos pappa ett tag annars hade jag fått vänta jättelänge på bussen, i typ en timme. Det är inte så kul. Och sedan måste jag få säga R.I.P Elizabeth Taylor! Du kommer bli saknad. 
För er som inte vet vem det är, hon är en väldigt känd skådespelerska, och hon var även en av Michaels närmaste vänner. En av hans andra nära vänner har ett program på femman nu på fredag! Han heter Uri Galler.

Jag har gått runt och funderat på den drömmen jag hade inatt. Den var jätteläskig! Jag var liten, och hade min riktiga hårfärg, och min storebror var också liten, men jag var hans stora syster. Min mamma var en snygg blondin, och min pappa var typ.. en vältränad svarthårig med fin solbränna? Men iallafall, när vi kom hem en kväll, så sade mamma att hon skulle flyga iväg hela veckan och komma tillbaka på söndagen, och pappa var i källaren och ''hade sträckt benmusklen'', men jag och mamma visste att han hade dött. Jag blev rädd och började gråta och frågade om hon inte kunde komma hem på torsdagen istället, men vi kompromissade och hon skulle komma hem på fredagen istället. Jag ville inte vara ensam hemma med min bror när min pappa låg död i källaren, så mormor fick vara barnvakt. Sedan, när mamman kom hem, så skulle vi berätta för min lillebror så vi gick till en billig klädesaffär, där pappas döda kropp var ( Jag fattade inte den delen, han var ju nyss i källaren..) och så ''häller'' vi ut honom från sopsäcken han låg i, så var han typ lika vit som proslin, han var typ en sån porslinsdocka. Han hade såna ögon. Han hade långt svart hår denna gången. Och han kollade mig rätt i ögonen. Och så fastnade hans fingrar i min väska eller något, och då fick jag panik. Sen vaknade jag. Sjukt läskigt!

Men iallafall, jag skulle ju lägga in ett inlägg igår om alkohol, eller hur? Det blev inte så för mitt internet ville inte samarbeta med mig, så jag får lägga ut det idag istället. Lägger ut det om en stund, och ni får gärna dela med er av era åsikter då och starta en liten diskution i kommentarsfältet med mig, det tycker jag bara om.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback