20 maj.

Hejsan hejsan!
Det blev ingen bloggnig igår, och det ursäktar jag mig för.. Men det spelar nog ingen roll ändå, eller? Tycker det har varit lite tomt på kommentarer de senaste dagarna. Jag gillar ju när folk tycker till och sånt, så vad ni än känner för att säga-säg det! Var dock upptagen igår.. Duschade direkt när jag kom hem efter skolan, och sedan åkte jag, min bror och min mamma iväg och skulle köpa fler grejor till vårt rum. Dock kunde man inte hänga upp helkroppsspeglen vi sett ut åt mig, så det blev inget.. Sedan åkte vi hem till mormor och morfar och efter det var klockan nio och då hade jag rätt mycket plugg att göra.. Har haft muntliga i matte, sista so provet och uppspelning på musiken idag. Kommer eventuellt få bättre betyg i musik (MVG nästa?) eftersom jag lärt mig spela barréackord (har aldrig trott jag kunde spela det någonsin).

Idag har Evlina följt med mig hem. Vi sitter bara och chillar och det kommer vi väl antagligen göra hela tiden. Imorgon ska jag köpa en ny systemkamera, som jag tjatat på ett tag! En Canon EOS 500D skall snart befinna sig i mina händer. POWER!!! Hahahaha.

Ha en mysig kväll! Btw, fråga som jag uppskattar ni kunde svara på; tror ni att jorden går under imorgon? Varför/varför inte?


Comments
moa

Jag tror inte att världen kommer gå under för mannen har haft fel förr! :D

2011-05-20 @ 20:51:49
URL: http://typmoah.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback