Grattis Saade!

Ååh, vad jag är glad! Vi kom trea i Eurovision Song Contest! Fattar ni? TREA! Det är det bästa resultatet sedan vinsten 1999! Jag är så sjukt glad över Eric nu! Han gjorde ett strålande jobb. Vi la ju etta ett bra tag, men sedan gick det nedför. Men sedan krälade vi oss upp på en tredje plats, och det är jag så sjukt glad för!
Sedan, för er som är lite bittra för att vi inte vann, så vann vi ju Semifinalen i torsdags med flest röster!(:

Annars har bloggen varit dåligt uppdaterad i veckan. Det får jag be om ursäkt för tusen gånger. Har varit rätt mycket med Evlina, och jag har inte velat vara osocial och sitta vid datorn för att komma på vad jag ska skriva i bloggen. Men som en ursäkt för det, så kanske kanske kanske jag kan ge er en överraskning.. Men bara kanske!


Bild från Google.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback