I'm free.

Skoldagen idag var väldigt.. Spännande. Eller. Ja. Vi kollade på en film, Pianisten. Sedan fick vi en påminnelse om att vi är lediga imorgon. Så jäkla härligt! Ska inte göra något.. Eller jo, det ska jag. Ska plugga lite inför provet vi har på fredag, och så ska jag hinna med en photoshoot. Genomförde en igår, faktiskt. (Se bild nedan)
Har ni hör vad som ska hända på Lördag? Jorden ''ska gå under''. Någon profet i USA påstår att på lördag är det 7000 år sedan Noa byggde sin Ark, och Gud gav oss 7000 år att leva. Fick lite panik när jag fick reda på det igår, men jag tror nog inte på det. Vad tror ni? Har ni sett videon på expressen?

Sen släppte Gaga en ny låt idag! Den heter tydligen Hair. Hon har twittrat rätt mycket om den. Ska checka den senare. Vilken av Lady Gaga's låtar är er favorit?


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback