It's summertime!

Känner att vädret är riktigt härligt just nu. Ca 21 grader kanske. Känns som mycket mer ibland.. Det sägs att värmen ska hålla i sig i några veckor, så det är jättehärligt! Vill nästan gå ut där ute och sola, men det kan jag inte för jag smörjde in mitt ben förra veckan med Voltaren T Gel, och då får man inte vistas i direkt solljus på ca 2 veckor.. Otur i turen, där.

Annars är jag väldigt trött. Ska gå upp på rummet och plocka undan, komma ner tillbaka till datorn för att kolla fler roliga klipp på youtube osv. Måste också plugga till idrotten.. har förhör imorgon. Men sen är det inte många dagar kvar i skolan! Slutar vid tolv på Torsdag och på Fredag är det Vollyboll hela dagen! Ska bli kul, faktiskt.

Har ni haft det bra?

Även om den kanske inte är så jätteseriös, så tycker jag att den är rätt häftig! Coolt gjord. Och rolig!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback