Lord won't you buy me a Mercedes Bence?

Tjenixen alla glada!
Mitt humör har nog gått lite upp och ner ibland.. Har varit rätt trött idag, det är nog därför jag inte orkat vara pigg och glad hela dagen. Drömde nämligen inatt att min vän Natalie skulle åka till Stockholm och flytta dit.:c Menmen, som tur är var det bara en dröm! Igår drömde jag om Martin i Big Brother, hehehe... *drool*.

Iallafall.. det har varit skola idag. Det känns så otroligt onödigt med skola nu de sista skoldagarna! Har bara två arbeten kvar att lämna in, och det ena ska in imorgon, och det andra är jag klar med. Muntlig redovisning dock, så det kan jag inte lämna in förrens nästa tisdag. SÅ TRÅKIGT DET ÄR I SKOLAN NU! Men sen är det ju lov på torsdag, fredag och måndag. På onsdag nästa vecka ska alla nior till Tosselilla Sommarland, sedan på tisdagen efter det är det avslutning! Lärarmiddag, bal (?) och lite sånt kul. Ska bli spännande, de ska tydligen visa en film när det är mingel.

Meeeeeeen efter skolan har jag bara tagit det lugnt på balkongen. Har ju varit så fint väder idag! Men en humla kom och jagade in mig igen.. Men jag hann ta lite bilder. Nu ska jag kolla upp och reservera biobiljetter till Pirates Of The Caribbean på Torsdag!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback