Mer foto.

Tog en runda på gården precis. Har redigerat bilderna också.

Som jag sagt, så blir det mycket foto nu. Ska be någon hjälpa mig med bloggen, så jag fixar den finare. Har väldigt tomt på kommentarer nu. Det är faktistk jättetråkigt att blogga då. Fast jag förstår er, kan inte vara så kul när jag hela tiden lovar en massa covers men bara ger er bilder... Sorry.

Får se om jag ska stanna hemma från skolan imorgon. Dels för att jag inte vill höra min inspelning jag snabbt fick spela in (det var det västa jag någonsin presterat inom musikens område, så jag vill inte se allas miner när de hör det... Var förkyld och hes..) och dels för att jag känner mig lite konstig. Har haft ont i huvudet och magen idag. Känns inte som om det kommer bli bättre. Men om jag stannar hemma imorgon ska jag försöka mitt bästa med att spela in en cover.


Canon EOS 500D, 75-300mm.

Comments
Izabella från musikprofilen

Hej du, vi såg på den filmen och allting hela intermedialprofilen hade gjort idag, och stefan ahde satt din låt på ett bildspel. Det var ju hur bra som helst! jättemånga frågade vem som sjöng låten, och dem sade att hon var jättebra :D och du var verkligen skitbra jag lovar :D Du är verkligen sjukt duktig, satsa på din dröm för jag tror verkligen att du kommer bli en stor stjärna en dag :D

2011-05-25 @ 19:49:20

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback