MVG i musik.

Fick äntligen mitt MVG i musik! Jag och Evlina gick ner till musiksalen efter skolan för att fråga vilka betyg vi fått. Vår lärare var lite osäker på mig, så jag fick spela samma låt igen som jag gjort hela terminen. Han frågade om jag hade något annat att visa, eftersom han bara kunge ge VG på det. Jag visade den nyutlagda videon på youtube, som han tyckte om väldigt mycket! Sedan bad han mig sjunga och kompa med gitarr. Körde Higher med Erik Grönwall eftersom inget annat ploppade upp i huvudet, så jag fick MVG till slut. Jag är jätteglad, för det har varit mitt mål i nian!
Sen är jag faktiskt lite besviken för att jag inte fått så mycket respons på videon här. Många har sagt sina åsikter, men det är mest på facebook, och jag saknar åsikter från några nära vänner. Snälla, ta dig ledig från omvärlden i ca 3-4 minuter och lyssna på videon och tyck till! Jag blir jätteglad då!
Annars ska jag inte göra något idag. Ska sticka eftersom det är inlämning på syslöjden på onsdag. Sedan är vi lediga torsdag och fredag. Så himla skönt. Ska ta lite foton senare. Testa min nya fjärrutlösare! Har inte fått tummarna loss att göra det ännu...

Jag har ingen bild att bjuda på idag faktiskt. Men det gör inget, la ju ut en cover igår som ni kan lyssna på!;)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback