Någon som säljer dessa?

Måste bara börja inlägget med att tacka tusen gånger för Izabellas superfina kommentar! F*n vad glad jag blir! Tack, tack, tack, tack!

Sedan; är det någon som säljer/vet någon som kan tänka sig sälja dessa skorna i storlek 36? Kan betala max 500 med frakt inräknat. Har letat efter dessa sen förra sommaren, och har hittat ett par på tradera nu, men jag kanske inte vinner den aktionen.. Men jag har faktiskt en idé. Men det är bra med en plan B. Så, snälla, hör av er om ni vet någon som säljer dessa i storlek 36! Det skulle jag bli jätteglad för!


Comments
linnea

Haha du borde inte köpa dom i och med att klacken är så otroligt enorm så till och med jag skulle snubbla i dom (Y)

2011-05-29 @ 15:27:26
URL: http://ilivemylifeblack.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback