När det känns hopplöst.

Hejsan.
Har varit hemma idag igen. Jag känner mig väldigt tom i magen (vadå, ät då?). Men jag har inte varit hungrig. Känner mig mätt när jag ska äta. Fast detta är inte första gången detta händer. Det kommer liksom i perioder.

Annars sitter jag bara och sörjer över att jag inte vann aktionen på Tradera idag. Hittade skorna som jag skrev om i förra inlägget i min storlek, budade 430 och just när jag skulle bjuda 510 så vad det någon som budade över det. Skorna såldes för 680 kronor. Det är rätt sjukt, egentligen. Skorna kostade ju 399:- när de såldes på Nelly. Men men, vill man ha dom så vill man, och kan man lägga så mycket pengar på det, så kan man.
Har blivit helt skogalen de senaste dagarna. Mest för att jag letar efter de perfekta sandaletterna, haha. I won't give up, I can tell you!

Hoppas ni mår fint!


Comments
JOHANNA ARREMAN

sv: tyvärr, de såldes för längesedan :/



2011-05-26 @ 19:28:01
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
JOHANNA ARREMAN

sv: absolut ingen aning :/ kolla på tradera eller blocket, sök på "skor nelly" eller nåt sånt :)

2011-05-26 @ 20:45:31
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback