No blogging.

Tjenixen!
Bloggade aldrig igår, var upptagen hela dagen. Först gick jag och Evlina ut och fotade, så jag har många fina bilder att bjuda på. Sedan kollade vi klart på sista filmen eftersom vi aldrig hann det på Lördagen. Sedan åkte vi till min pappa och tramsade runder här. Och idag har jag ju självklart varit i skolan så det har varit lite svårt att hitta ett bra tillfälle..

Men nu är jag här igen, hehe. Har redigerat bilderna och sånt. Jag och Evlina har även bestämt oss för vad vi ska vara på spexfotot! Först tänkte jag vara en rockstjärna, men sedan ändrade jag mig. Nu ska jag vara Jack Sparrow och hon ska vara Will Turner! Hahahaha, kommer bli fett kul!

De är så snygga. Jag älskar Pirates Of The Caribbean. Så j*kla synd att sista filmen släpps nu i maj.

Detta är dock inte sista filmen.. Men det var en snygg bild!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback