Pirates of the Caribbean-maraton.

Hejsan, kära vänner! 
Måste bara berätta lite om bion igår. Det var en utav de bästa filmerna jag någonsin sett! Det var otroligt bra, jag råder er alla att gå och se den! Ni kommer inte ångra er! Jättehäftiga 3D effekter, bra handling och ja.. Hela filmen var bara superbra. Så se den!

Annars har jag bara tagit tid på mig idag att duscha och fixa mig. Ikväll sover Evlina över hos mig och vi ska ha ett litet Pirates Of The Caribbean-maraton. Det är så sorligt att både den sista filmen av den ''serien'' och Harry Potter kommer nu i sommar. Det är ju liksom filmer som följt med en under tiden man utvecklats till tonåring. But nothing's ever built to last, som man brukar säga.

Här bjuder jag på en dagens outfit, och facelook!

Tröja-H&M. Shorts-Lindex. Örhände-Gina Tricot.


Comments
My

Mysig tröja!



Sv: Tjamen, räkna inte med att det håller i sig. Har bara haft lite att skriva om nu. Tjalalaaaa men efter Paris blir det i alla fall eventuellt ett bildregn. Fram tills dess är nog livet händelselöst, lol.

Puss, nej. ♥

2011-05-08 @ 11:30:45
URL: http://lettersinvain.blogg.se/
Yucki

Fin blogg. kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en söt komentar hi hi. Pöss pöss och ta hand om er <3

2011-05-08 @ 12:00:20
URL: http://yucki.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback