Sjukling.

Vad var det jag sa? Haha. Nejdå. Mådde lite sådär imorse, så jag bestämde mig för att stanna hemma istället så att jag skulle må bättre tills nu. Hur bra gick det egentligen? Plus energidricka ovanpå detta! (Jag blir trött utav energidrickor...)
Har suttit och stickat och letat efter ett par snygga sandaletter. Har inte hittat några för snygga ännu. Eller, jo, ett par för 700 kronor... Synd att man bara kan slösa 300 kronor nu!
Älskar det märket. Tiamo. Har redan ett par skor från det märket. De flesta utav deras skor är to die for. Som dessa.

Comments
My

Sv: Tack, förlåt att jag inte har orkat svara, är sjuk hehe. Timing, direkt när man kommer hem och har en hel hög med oseriöst skolarbete lol. Puss ♥

2011-05-25 @ 22:05:36
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback