Black Sabbath 2 juni 2012!

Jag tror att jag drömmer! Jag, min kära mor, Hult och min bror ska åka och se orginal-uppsättningen av Black Sabbath den 2 juni nästa år! Ni har väl alla hört att de ska börja spela igen? Nu har de även givit ut lite spelningar (vet inte om det är en världsturné, har bara hört att de ska komma till Sverige, men de spelar säkert i fler länder) och vi ska se dom! Åh, jag kommer ihåg när jag satt, i september 2010, och nästan bölade för att jag trodde att jag aldrig skulle få se Ozzy live. Sen fick jag ju se honom på Sweden Rock Festivalen i år, och nu ska jag se han och hela Black Sabbath nästa år! Kan ni förstå hur glad jag är?!

Är det någon av er som vill/ska se dom?


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback