Bruce Springsteen till Sverige!

Jag vet inte hur många av er som redan hört, men; Bruce Springsteen kommer till Sverige!
Han kommer nästa år, den 27 juli, och jag såklart redan checkat in priser. Men, biljett24 är, har jag för mig, en utav de dyraste ställena att köpa biljetter hos, så.. Jag får vänta någon dag till med att kolla upp. Biljetten släpps den 30 november, har jag för mig. Kan ha fel..

Jag har redan berättat för pappa. Pappa diggar Bruce Springsteen pretty much, I guess, så.. Han och jag ska kanske dit och se honom. Kommer bli askul om det blir av! Hoppas verkligen det! Håll tummarna för mig?

Hoppas ni haft en fin dag! Min har varit seg osv.. Har haft ont i huvudet, träningsvärk i hela kroppen och inte kunnat äta pga träningsvärk i magen.


Denna fina bilden hänger på väggen i skolan där vi har svenska!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback