Everybody's busy acting superstars.

Rubriken kommer ifrån Danny Saucedo's senaste album, In The Club, från låten Catch Me If You Can.
Jag skulle vilja uppmärksamma den skivan idag. Danny skrev igår en väldigt fin text som berörde mig på dayviews. ''Det är extremt få som faktiskt hört dessa låtarna, och det är så svårt att nå ut i Sverige med sin musik''. Det är sant, och det är sorligt. Mycket sorligt. Jag kände mig lite dum som inte själv tagit mig tid att lyssna på skivan. Jag har ju varit så kär i In The Club (låten) och inte riktigt brytt mig om att lyssna på albumet. Jag är faktiskt fortfarande störtkär i In The Club. Men nu när jag lyssnar igenom albumet så får jag några nya favoriter i min spellista. Det är ju rätt synd att Spotify i mobilen inte fungerar. Och jag totaltvägrar att ladda ned musik. Never. Ever.
Annars har min dag varit.. bra. Imorgon blir den nog ännu bättre. Vi får se!
Danny Saucedo – In The Club (album)

Comments
M.

Sv: Åh, så trist! Man gör ju dock sina val så!

2011-12-01 @ 17:27:48
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback