Jag befinner mig lite överallt imorgon.

... Eller idag. Klockan är över tolv!
Ska först till Trelleborg för att hälsa på mormor. Hon blev opererad där igår. Så, jag, mamma och min bror ska dit och hälsa på henne. Sedan knallar vi vidare ner till Lund för att hälsa på morfar. Han har för övrigt fått bort alla slangar, så det ska bli kul att få träffa honom!

I övrigt.. Facebook ska bli hackat, haha! Ser det nästan lite som årets skämt. (by the way, har inte detta året gått så otroligt fort? Trodde det skulle bli ett långt år, men det har på något sätt sprungit förbi när jag inte tittat på..) Känns lite skumt att de berättar för alla att de ska hacka facebook den och den dagen. Okej, det var ett snällt drag, men.. Jahapp. Har iallafall sparat ner de bilderna på facebook som jag inte har i datorn. Även om jag är väldigt osäker på om facebook verkligen kommer bli hackat och stängas ner. Om inte, så är det ju bara kul att jag har alla bilder på datorn.

Så.. ha det fint tills vi ses igen!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback