Malmö Arena.

Michael Jackson – Man In The Mirror - Immortal Version
Jag kom hem för inte sålänge sedan. Har knappt varit hemma på hela dagen. Runt elva tiden åkte jag och Evlina till ett gym i stan för att kolla priser, och sedan åkte vi till stationen. Där väntade vi på Natalie och sedan runt två tiden var vi framme i Hyllie och Malmö Arena. Vi åkte dit för att hoppas på att se Idolerna springa runt i korridorerna eller något annat liknande, dock utan succé. När vi kom dit gick vi typ tre varv runt hela arenan, och sedan bestämde vi oss för att äta och fika på Subway. Sedan gick vi tillbaka, gick ett varv till, och åkte sedan hem. Det var mysigt. Haha. Jag älskar Malmö och Malmö Arena! Något utav det finaste som finns, hihi!

Annars sitter jag och lyssnar på Bruce Springsteen, Michael Jackson och Prince. Är på dåligt humör för att vår katt försvann igår och inte har kommit hem än (hon brukar komma tillbaka på kvällen/natten när hon väl vågar smyga ut). Jag vet inte vad jag kommer göra om hon inte kommer tillbaka.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback