Men tjabba.

Tjabba har blivit mitt nya sätt att hälsa. Det låter kul och.. Jag vet inte, det används inte så ofta. Inte där jag bor, iallafall. Inte av dom jag känner.
Iallafall, en chill dag igår, fast än att idrotten var nästan ett helvete. Har dock börjar vänja mig nu. Fick en sådan känsla i magen att jag inte hade ätit något på flera år och dagar, men när jag väl kom hem och skulle äta kunde jag inte äta mycket alls förrens jag mådde illa av att ha för mycket i magen.
När jag kom hem så.. duschade jag. Sedan åt jag. Sedan somnade jag vid halv åtta, men vacknade dock igen klockan nio, och somnade då inte om förrens halv elva. Och nu är jag trött. Men jag ska påbörja min vandring mot busshållsplatsen. Det kommer bli kämpigt. Kallt och kämpigt. Men så är livet.

Det fick bli ett litet charmigt och flummigt inlägg. För, sån är jag ibland. Eller oftast. Whatever. Ha en fin dag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback