Ny storm på G!

Tjabba!!!! <-Told you I like it!
Här sitter jag i mitt rum. Med Evlina. Och chips. Och godis. Och alkoholfri cider. Vi har suttit här sedan typ klockan sex och pratat om allt mellan himmel och jord.
Skolan idag har varit okej. Var lite flummig på  vissa lektioner. Och tåget till skolan gick typ assegt. Men det förstår man, ju. De säger förresten att det ska komma en ny storm på onsdag. Jag trodde aldrig jag skulle säga det; men hoppas det påverkar skolan. Inte att skolan blåser iväg eller så, men det är bara det att.. Jag vill inte ha idrott, haha. Och om stormen är på dagen så kan inte vi åka till skolan, och då missar vi idrotten, yeah!
Vi fick förresten strömavbrott igårkväll. Det blev väääldigt kallt när vi skulle sova, så jag hoppas det är varmt ikväll!
Hoppas ni haft det bra!

Comments
M.

Sv: Vad mer specifikt är du avundsjuk på? London, musiken, eller vad? För är det staden, så är det inte så dyrt att åka om man gör rätt när man letar och bokar, puss!

2011-11-29 @ 22:33:15
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback