Stormen Berit.

Hejsan! 
Hur har ni det i stormen? Själv tycker jag att det är ganska mysigt, men det låter jättemycket. Jag har något vid taket i mitt rum, vet inte vad det kallas, och den låter jättemycket nu för att det blåser. Störigt.
Alla tåg har i princip varit inställda idag, så.. Jag vet inte hur det blir med skolan imorgon. Jag tror dock att det värsta ska vara över imorgon, så att tågen kan köra igen. Vi får se. Höll på att köra in i ett träd idag när vi skulle till mamma. Gatlyktorna fungerade inte, så ca fem meter framför trädet som hade vält över halva vägen märkte vi det. Läskigt. Jag är ju redan trafikrädd sedan liten.

Hur mår ni?


Comments
moa

Hej! Ja, men jag har tyvärr inte nerladdat msn här på min dator, men om du lägger till mig som vän på fb? Så kan vi snacka lättare där! Moa Hansson heter jag, och har en visningsbild med massa småbilder. Kram!

2011-11-28 @ 12:55:10
URL: http://moahans.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback